עמוד הבית

כל הדפים

טיול שנתי שיכבה ז' לגליל

טיול שנתי לגליל לשיכבה  ז'

בתאריכים 29.4- 30.4 (יום ראשון – יום שני) יצאנו לטיול שנתי הגענו ב- 7:00 לבית הספר התארגנו ויצאנו נלהבים לדעת מה יהיה נסענו שעה וחצי והגנו לפסגת הר מירון בשעה 10:00 עצרנו לאכול ארוחת בוקר אחר כך עלינו כ – 10 דקות והגענו לראש ההר וראינו משם את כל העמק. עשו לנו תדריך והתחלנו לרדת מן ההר. לאחר חמישה קילומטר (שעתיים וחצי) של ירידה מן ההר עצרנו ליד מקום שנקרא שדה האבטיחים של אליהו הנביא. סיפרו לנו איך לפני מאתיים שנה אליהו בא ורצה לשתות ולאכול והוא ראה שדה של אבטיחים והוא לבקש ואמרו לו שאין שום אבטיחים ואליהו הפך את כל השדה לשדה של אבנים בצורה עגולה כמו של אבטיח... ובגלל זה קוראים לכול אבן כזו אבטיח אליהו. המשכנו לצעוד עוד שלושה וחצי קילומטר (שעה וחצי ) הגענו לבאר ועצרנו לארוחת צהריים. אכלנו והמשכנו בדרכנו עוד קילומטר וחצי (שעה) והגענו לאוטובוסים מותשים. נסענו ליד הכינרת לאכסניה "כרי דשא" הגענו בשעה 18:00  הלכנו מהר לחדרים. נחנו וירדנו לחדר האוכל לאכול ארוחת ערב. לאחר ארוחת הערב ירדנו למטה לפעילות "ערב קריוקי" שרנו נהנו ולא רצינו שזה יגמר... לאחר מכן הלכנו לישון.

ביום השני קמנו ב- 6:00 בבוקר סידרנו את התיקים וירדנו לארוחת בוקר בשעה 7:00 נפרדנו מהחדרים ומהאכסניה והתחלנו במסענו ליום השני נסענו שעה והגענו לנחל עיון ליד הגבול עם לבנון. ירדנו 2 קילומטרים וראינו את כל היופי שבנחלים השונים. סיפרו לנו סיפורים על המקום אפילו אכלנו פרחים לדוגמא פרח החרדל שגדל שם. נהנינו ונגענו במים. נסענו אחר כך לתל חי והסבירו לנו איך יוסף טרומפלדור ועוד שישה נוספים עזרו ליהודים שהגיעו לארץ מפני גנבים ערבים ובכלל . אחרי שסיימו להסביר לנו חזרנו הביתה מסופקים ושמחים מן החוויה שחווינו.