עמוד הבית

כל הדפים

טיול שנתי שיכבה ח' לצפת ובית שאן

טיול שנתי של שכבה ח' כתבה יעל בן נון כיתה ח4

בתאריך 29-30.4 ,יצאו תלמידי שיכבת ח' לטיול באצבע הגליל. הטיול התחיל בקבר הרשב"י ליד הר מירון, שם מדריכי הטיול הסבירו לתלמידים על ל"ג בעומר. משם נסעו התלמידים לעיר צפת עיר הקבלה. בצפת נערך סיור בעיר העתיקה ושמענו סיפורים על המלחמה בין הערבים ליהודים בעיר בתקופה הבריטית. משם נסענו  לירדנית קטע מנחל הירדן. בירדנית מאמינים הנוצרים שהמים הם קדושים ונוהגים לטבול שם.  אחרי שהתבוננו באזור היפה  נסענו לבית שאן לאכסניית "אנ"א בית שאן". אבל לפני השינה הילדים הלכו לצפות במיצג האור קולי של בית שאן "לילות שאן" שם סיפרו להם איך הוקמה העיר, מי היו המנהיגים , על תקופת הרומאים, האיסלם והנצרות בעיר. למחרת בבוקר כל התלמידים לבשו את החולצה  של הטיול עם  והכיתוב "אמרו לא להביא דברים יקרים אבל בכול זאת באנו", אכלנו ארוחת בוקר, הצטלמנו ויצאנו לכיוון רכס פורייה, רכס הרים המשקיף על הכינרת הילדים ירדו במורד ההר עם הנוף היפיפה ומשם נסעו לבית הקברות בנהלל שם קבורים אילן רמון ,משה דיין ומשפחתו. משם נסעו להתרענן באלונית והביתה בקיצור הטיול מהנה מאוד חזרנו עייפים אך עמוסי חוויות.