עמוד הבית

כל הדפים

טיול שנתי שיכבה ח' לירושלים

המסע של שיכבה ח' לירושלים

בבוקר יצאנו מוקדם  למסע בן 3 ימים לירושלים. לאחר נסיעה של שעתיים הגענו ליד קנדי נכנסנו למבנה, עשינו סיור וקיבלנו הסברים על הנשיא קנדי ועל תרומתו למדינת ישראל. לאחר מכן המשכנו למסלול נחל המעיינות, שם טיילנו וראינו בדרך מערות נופים ופרחים. לאחר הליכה של כ3- שעות הגענו לאכסניית "רבין".

לאחר ארוחת הערב צפינו במופע המתאר את סיפור חייו של מיכה ביטון, בנה המאומץ של הסופרת גלילה רון פדר. ההופעה הייתה מרשימה ומרגשת. לאחר מכן קיבלנו תדרוך על היום שלמחרת והלכנו לישון.

ביום השני עקב מזג האוויר הגשום, המסלול המתוכנן השתנה ונסענו לכיוון המצדה באזור מדבר יהודה. עלינו את סוללת המצדה וכשהגענו למעלה ראינו כיצד חיו האנשים שם בעבר.

לאחר הטיול במצדה חזרנו לאכסניה, אכלנו ארוחת ערב  ולאחר מכן רקדנו ונהנו מערב DJ.

ביום השלישי ביקרנו ברובע היהודי ובכותל. הסיור היה מרגש ומרשים. לאחר מכן נסענו לכיוון בית שמש למערת הנטיפים. צפינו בסרט קצר על המערה ועברה וערכנו סיור בתוך המערה. התרשמנו מהנטיפים והזקיפים שראינו . לאחר מכן התחלנו בנסיעה הביתה ובדרך עצרנו במערות בית גוברין נכנסנו למערות וקיבלנו עליהם הסברים. המשכנו בדרך חזרה לקריית אתא.

מאוד נהנו מהטיול הזה ואנו מצפים בקוצר רוח לטיול שנתי הבא בכיתה ט'.